El compromís de les universitats ha esdevingut indispensable per aconseguir una evolució de la societat cap a un desenvolupament que sigui sostenible, abastant les esferes econòmiques, socials i ambientals.

Des de Fundació per la Justícia apostem per una educació superior que estigui al servei de les persones més vulnerades i vulnerables. Dediquem els nostres esforços a donar suport a l'ardu treball que estan fent les universitats públiques valencianes per apostar per una educació alineada amb l'Agenda 2030.

És per això que, com a part del projecte finançat per la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica de la GVA: “Augment de la participació ciutadana en la consecució dels ODS a través de l'Apropiació de l'Agenda 2030”, enfocat a la comunitat universitària, acabem de publicar un manual titulat: «Universitats compromeses amb l'Agenda 2030. Manual de bones pràctiques» .
Aquest està redactat per tal de mostrar algunes iniciatives vinculades amb aquests principis i, en concret, amb aquelles que transversalitzen els Objectius de Desenvolupament Sostenible, ja executades en el marc de la Universitat.

Per això, s'ha comptat directament amb les veus de les persones vinculades a les universitats públiques valencianes, des del mateix estudiantat de grau, màster i doctorat, fins al professorat, personal investigador i personal administratiu. D'aquesta manera, i sense la intenció d'unir tota la feina que s'està realitzant, aquest manual tracta de mostrar algunes de les bones pràctiques dutes a terme dins de l'àmbit universitari de la Universitat Jaume I, la Universitat de València, i la Universitat Politècnica de València.

Et deixem per aquí l'enllaç per a baixar!

DESCARREGA EL MANUAL DE BONES PRÀCTIQUES