Associa't

Sigues part de Fundació per la Justícia amb una quota estable.

TU TRIES LA QUANTITAT I PERIODICITAT!

Aquesta quota, per petita que sigui, ens permetrà mantenir els nostres projectes i activitats en el temps, dels quals se'n beneficien centenars de persones. Tu formaràs part de la vida a través de la teva col·laboració econòmica.

La quantitat que s'exigeix com empresa ambaixadora són 2.500€ anuals, que pots aportar mensualment, trimestralment o anualment.

tria la teva QUOTA

Amb la teva aportació de 10€ estàs contribuint a un món en pau, més just i sostenible. Amb la teva aportació de 20€ estàs contribuint a un món en pau, més just i sostenible. Amb la teva aportació de 20€ estàs contribuint a un món en pau, més just i sostenible. Amb la teva aportació contribueixes a un món en pau, més just i sostenible.

Vull fer-me soci/sòcia de FxJ amb una aportació periòdica

Necessitem un email correcte

La teva quota és de euros

Aquesta una dada necessària
És una dada necessària
ÉS
Associar-me

Gràcies

Gràcies per la teva aportació

Centenars d'escolars han passat per la nostra Escola Matinera del Barri de Natzaret, on a més de rebre suport psicosocial, educatiu, alimentari i d'higiene, estrenyen llaços de solidaritat i aprendre com és de reconfortant la feina ben feta, com aquests nois de la foto que han guanyat el Premi al Bon Comportament.

Amb la teva aportació mantens oberta aquesta Escola I contribueixes a generar aquests bells SOMRIURES!

Així com tants altres dels nostres projectes bolcats amb la infància, les dones i altres col·lectius vulnerats.

En nom de totes aquestes persones et donem les GRÀCIES!