Cooperació al desenvolupament

“Creus que véns a salvar el món però el que véns és a salvar-te a tu mateix”.

Vicente Ferrer

DENUNCIAR la injustícia i la vulneració i violació dels drets humans allà on es doni i CONSTRUIR instruments i mitjans que facin possible una societat més justa. són els objectius que persegueixen els nostres projectes de COOPERACIÓ AL DESENVOLUPAMENT.

PROJECTES RELACIONATS

Voluntariado para construir procesos de paz

Voluntariat per construir processos de pau

Fundació per la Justícia va començar al mes de setembre de 2022 el projecte de “Accés a la Justícia”, dins del Programa “FxJ amb Ucraïna”, l'objectiu principal del qual consisteix a conèixer i recopilar els perjudicis que ciutadans i ciutadanes tenen com a víctimes de. ..