Dona

Portem des del 1994 desenvolupant projectes i campanyes en contra de tota mena d'injustícies.

Destinem el 100% dels nostres fons a la: sensibilització, formació, acció social, i cooperació al desenvolupament.

FORMA PART DEL CANVI!

Amb la teva donació, sigui per l'import que sigui, estàs donant un pas en la defensa dels Drets Humans

I contribuint al nostre lema: «Volem la pau, això treballem per la Justícia».

QUINA QUANTITAT VOLS DONAR?

Amb la teva aportació de 20€ estàs contribuint a un món en pau, més just i sostenible. Amb la teva aportació de 50€ estàs contribuint a un món en pau, més just i sostenible. Amb la teva aportació de 100€ estàs contribuint a un món en pau, més just i sostenible.
Necessitem un email correcte

La teva donació és de euros

Aquesta una dada necessària
És una dada necessària
Fer donació

També pots fer el teu donatiu per BIZUM

Al apartat de donacions

ens hauràs de buscar pel nom «Fundació per la justícia»

o amb el codi 05305

En 29 anys hem contribuït a l'educació de centenars de nens i nenes com els de la foto a Moçambic durant el 2021. On vam treure l'educació a l'aire lliure perquè no s'aturés per la Pandèmia. Hem evitat l'ablació de milers de dones a Àfrica, i lluitat per la defensa dels seus drets a tots els països del món.

Hem donat suport a altres personalitats i entitats a fer la seva feina a través dels nostres Premis, com al Nobel de la Pau Muhammad Yunus i el seu programa de microcrèdits o Pepe Mújica, entre altres.

En nom de tots ells i elles.GRÀCIES! Perquè amb la teva contribució estàs fent possible que la defensa per tots els Drets Humans no s'aturi. #JuntasSumem

SI HO prefereixes TAMBÉ POTS FER UNA TRANSFERÈNCIA?

Sense problema. Si prefereixes fer-nos arribar el teu donatiu a través de transferència pots fer-ho al nostre compte de Caixa Popular: ES26 3159 0015 8423 8256 8521.

Envia'ns després un email amb les teves dades a info@fundacionporlajusticia.org per poder fer-te el corresponent certificat fiscal.

Fundació per la Justícia s'inclou entre les entitats beneficiàries de mecenatge d'acord amb el que estableix la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats no lucratives i dels incentius fiscals al mecenatge. Per això, és la nostra obligació informar a la Hisenda Pública de la teva aportació i d'emetre el corresponent certificat amb l'objecte que puguis aplicar la desgravació fiscal corresponent, en els termes que es recullen a la pestanya. Més informació de deduccions fiscals

Certificat de titularitat de compte bancari