Des de Fundació per la Justícia hem organitzat una activitat destinada a fomentar la convivència intercultural als barris de València a través de jornades d'expressió cultural, que afavoreixin el reconeixement de la diversitat cultural existent des de la igualtat, el respecte i la interacció positiva entre els diferents grups o col·lectius convivents als barris de València.

 

Apunta't i gaudeix del teu barri

 

Una jornada per celebrar la diversitat i construir comunitat

Serà a: PATRAIX

Dia: dijous, 18 de setembre, de 17.00 a 19.00 hores

Lloc: LA CASA de Patraix C/ Convent de Jesús, núm. 11

1.- Contacontes.

Contacontes per a tota la família on es contaran històries que representen diverses cultures des del respecte. Amb una durada de 40 minuts i aforament limitat.

2.- Activitat infantil.

Dirigida a públic infantil, tallers de manualitats i creació on el nen i la nena seran protagonistes des d´una metodologia participativa i creativa, de la mà de monitores expertes. Amb una durada de 1 hora, tindrà aforament limitat.

3.- Activitat adults

Dirigida a públic adult, tallers on descobrir, conèixer i aprofundir sobre altres cultures amb què convivim. Amb una durada de 1 hora i aforament limitat.

MÉS INFORMACIÓ al correu electrònic: rosanagomez@fundacionporlajusticia.org
ORGANITZA: Fundació per la Justícia.
COL·LABOREN: Baobab Oci Creatiu, LA CASA de Patraix, Carmen Andrés Reyes i València amb Palestina.
FINANÇA: Ajuntament de València, Serveis Socials (Servei d'Immigració i Interculturalitat)