Més de 30 entitats del tercer sector reben els xecs solidaris de l'ICAV

15 març 2022

• L'ICAV reparteix 88.000 euros entre 31 entitats dedicades a la feina social

L'iCAV ha celebrat el tradicional acte de lliurament de “xecs solidaris” a benefici de 31 entitats que desenvolupen la seva tasca a través de projectes socials. Els representants de cadascuna de les organitzacions van recollir l'aportació de mans de la degana, Auxiliadora Borja. Amb ella va estar present la vicedegana, Ángela Coquillat, el secretari de la Junta de Govern, Francisco Ferrer -encarregat de nomenar una per una les entitats-, i la diputada 4a, Yolanda Sánchez.

Els imports donats corresponen a 1% del pressupost anual que l'ICAV reserva cada any per finançar projectes solidaris, en total 88.000€. En un dels actes més entranyables del Col·legi la degana va assegurar que “aquest any hem volgut incloure entre els beneficiaris dels xecs solidaris dues entitats que sens dubte els utilitzaran de la millor manera possible per intentar donar alleujament als qui més ho necessiten. Em refereixo d'una banda al Col·legi d'Ucraïna i de l'altra a Càritas de Santa Cruz de La Palma. No volem deixar de posar el nostre granet de sorra i contribuir a millorar la situació dels més vulnerables”.

El lliurament de les donacions va tenir lloc al saló d'actes de l'ICAV, amb la presència dels representants de les diferents fundacions i ONG de la societat valenciana i espanyola beneficiàries, que han volgut agrair la contribució del Col·legi.

L'aportació de l'1% del pressupost anual per part de l'ICAV forma part de les accions que la institució desenvolupa dins del seu projecte de Responsabilitat Social de l'Advocacia, que persegueix com a fi últim la millora de la qualitat de vida i la garantia dels drets fonamentals de les persones que tenen menys recursos.

Aquest any el repartiment s'ha fet a un total de 31 entitats dedicades a projectes solidaris, entre les quals hi ha ONG's, Fundacions i Associacions, entre elles Fundació per la Justícia, en nom del qual va assistir al lliurament de xecs el nostre patró Luis Miguel Romero .

RELACIÓ D'ORGANITZACIONS A LES QUALS SE'LS CONCEDEIX L'AJUDA DE L'1%

• FUNDACIÓ MAINEL
  • Associació Valenciana d'Espina Bífida- AVEB-
  • FUNDACIÓ VICENT FERRER