En un esforç continu per enfortir el nostre compromís amb la justícia social i la defensa dels drets fonamentals, hem realitzat la signatura d'un conveni entre la Fundació per la Justícia i el Servei Jesuïta a Migrants València (SJM). El propòsit fonamental d'aquest conveni és establir un marc sòlid de relació i de col·laboració entre les dues organitzacions, amb l'objectiu de dur a terme accions conjuntes que beneficiïn comunitats vulnerables i promoguin el respecte als drets humans.

En què consisteix aquest conveni?

L'aliança entre la Fundació per la Justícia i l'SJM té com a base la institucionalització d'una col·laboració integral. Ambdues entitats es comprometen a donar suport a les accions de l'altra, ja sigui mitjançant l'aportació de recursos humans, espais físics, materials de difusió, recursos econòmics o qualsevol altra forma de suport que les dues parts determinin com a necessària i efectiva.

Aquest acord reflecteix la nostra convicció que la unió desforços i la col·laboració activa són fonamentals per abordar els desafiaments socials més urgents. Reconeixem la importància de treballar de la mà per maximitzar l'impacte de les nostres iniciatives i aconseguir un canvi real a la vida d'aquells que més ho necessiten.

Buscant Suport Extern per a un Impacte Major

Conscients de la magnitud dels reptes a què ens enfrontem, tant la Fundació per la Justícia com SJM es comprometen a buscar conjuntament el suport financer o tècnic de terceres organitzacions i institucions. Aquest enfocament estratègic permetrà un desenvolupament més robust i efectiu dels projectes i programes que decidim emprendre.

La col·laboració entre les nostres organitzacions no només enfortirà les nostres capacitats, sinó que també ampliarà les nostres xarxes i ens proporcionarà recursos addicionals per fer front als obstacles que trobem al nostre camí cap a un món més just i equitatiu.