A través del projecte de microcrèdits “Puja't al Rickshaw”, realitzat el 2007 a Bangla Desh, es va contribuir a reduir la pobresa a les zones urbanes i rurals més castigades, oferint préstecs per a la compra de rickshaws per a persones en risc dexclusió sociolaboral.

El rickshaw és un dels mitjans de transport més utilitzats per la població que viu a Dhaka i en altres ciutats de Bangla Desh. És una mena de carro que fa de taxi i que normalment està conduït per una persona jove que pedaleja i transporta dues o tres persones durant cada trajecte.

Gràcies a aquesta iniciativa, d'una única edició, 242 famílies van aconseguir la seva inserció laboral a través del finançament de rickshaw en col·laboració amb el soci local, la cooperativa Manabik Shahajya Sangstha (MSS).

En concret, el 2008 hi havia a Dhaka 247 rickshaws en funcionament gràcies al projecte de Fundació per la Justícia; ia l'any 2009, la quantitat ascendia a 260 rickshaws.