El 16 de juny de 2022 va tenir lloc la 4t Jornada de Tradicions Religioses i Pau al Centre Arrupe, un espai dels Jesuïtes a València, organitzat pel Servei Jesuïta a Migrants de València en col·laboració la Fundació per la Justícia i d'altres institucions com la Generalitat Valenciana o l'Ajuntament de València. Des de la primera edició 2019, aquesta trobada busca generar un espai de diàleg entre les diferents cultures i religions a la ciutat de València.

La iniciativa té com a objectiu contribuir a la convivència interreligiosa i intercultural i la cohesió social, tant a nivell local com a nivell internacional, fomentant un diàleg entre representants de tradicions religioses diferents des del respecte a la diversitat de pensament i creences, a fi de replantejar l'arrel dels conflictes mundials vinculats a la religió.

Després de la presentació de la jornada pels principals representants de les entitats impulsores de l'organització de la trobada, entre els quals trobem President de la Fundació per la Justícia, José María Tomás i Tio, es van donar pas a una varietat de ponències i taules de diàleg dins la temàtica del foment de la pau social i el bé comú.