Fundació per la Justícia i Fundació Bancaixa acaben de llançar la quinzena edició d'aquest premi que pretén reconèixer una trajectòria de servei a la justícia concebuda en la seva globalitat i/o aquelles iniciatives o projectes que col·laborin en la millora de la justícia global.

Aquest any, les entitats organitzadores han decidit ampliar l'import del premi que passa de 8.000 a 10.000 euros. Es podran presentar candidatures fins al 5 de novembre i el premi es lliurarà durant el mes de desembre.

El premi, concedit per primera vegada el 1995 a Adolfo Suárez, s'ha atorgat en edicions successives a persones i entitats com el Tribunal de les Aigües de la Vega de València, l'Associació de Víctimes del Terrorisme, l'Associació Pro-Cerca de Nens i Nenes Desapareguts (El Salvador), el professor Muhammad Yunus (Bangla Desh), Sra. Bogaletch Gebre (Etiòpia), el Pare Vicente Berenguer (Moçambic), el doctor Pedro Cavadas (València), Missioneres de la Caritat (Índia), el Servei Jesuïta a Refugiats (Roma), Fundació MAIDES (València), Richard Frechette, director dels nostres Petits Germans a Haití, a l'advocat penalista Julián Carlos Ríos Martín, i, en la seva última edició, a l'emprenedor social Omar Islam Ali, per la seva intensa tasca a defensa dels drets de la població de l'illa de Lamu, a Kenya, i per la fundació de l'escola bressol Twashukuru Nursery School, que dóna cobertura educativa i alimentària a nens i nenes d'aquesta regió que es troben en situació d'extrema pobresa.

CONSULTAR LES BASES DEL PREMI I DESCARREGAR EL FORMULARI:

Documentació: