⚖️ MÀSTER A JUSTÍCIA

Cada dijous a Radio 5 té lloc aquest programa, liderat per Manuela Carmena, en què s'aborda la realitat social des del dret. El programa inclou un concurs amb un premi setmanal per sorteig i una paròdia teatral sobre aspectes relacionats.

Al costat de Carmena, i l'advocada Ana Noguerol, Fundació per la Justícia forma part d'aquest col·loqui cada setmana a través de les aportacions del nostre president José Mª Tomás y Tío.

A l'actual programa abordem la qüestió de la:

DETECTIUS PRIVATS

Els detectius privats poden demostrar la veritat en un judici? Parlarem de la legitimitat, eficàcia i eficiència d'aquests professionals per ajudar la societat a aclarir la veritat.

És legal la vostra activitat? Es pot aplicar, per exemple, a la investigació d'una baixa laboral, o com a prova per a un divorci?

I és possible que a la Justícia gratuïta, a l'abast de tota la societat, es puguin utilitzar detectius privats?

Tot això i molt més a l'últim programa.

Si t'ho vas perdre, pots tornar a escoltar-ho a la 🌐 web de RNE 5 👇🏽