El proper 8 de novembre, Fundació per la Justícia organitza, la «Jornada de Sensibilització: Obrint Senders». Un dia dedicat a la inclusió, la capacitació de joves vulnerables a l'acompanyament de persones amb mobilitat reduïda i el gaudi de la natura de manera inclusiva. Aquesta jornada es porta a terme a la Fundació L'ONCE, des de les 10.00 fins a les 13.00.

Aquest projecte, anomenat «Obrint Senders», ha estat possible gràcies a la subvenció atorgada per la Vicepresidència i la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

L'esdeveniment té entre els objectius la sensibilització i l'oportunitat de compartir experiències. Una jornada per informar a tots els assistents sobre la capacitació de joves en l'acompanyament de persones amb mobilitat reduïda, així com la pràctica d'activitats a l'aire lliure com a part de la seva formació. Durant la jornada, s'explicarà com s'ha desenvolupat aquesta experiència única i es presentaran testimonis dels que han participat al projecte. La idea és conscienciar la societat sobre la importància de la inclusió i com aquesta iniciativa ha impactat positivament en la vida dels qui n'han format part.

D'altra banda, la Jornada busca la captació de fons per continuar amb el projecte «Obrint Senders» el proper any. Aquest esdeveniment és una oportunitat per mostrar com les inversions en inclusió i capacitació poden tenir un impacte durador i positiu a la comunitat.

Fundació per la Justícia està compromesa amb la construcció d'un món més inclusiu, on tothom tingui l'oportunitat de gaudir de la natura i d'una vida plena, sense importar-ne les capacitats o limitacions.

Estan convidats a unir-se a nosaltres el 8 de novembre a la Fundació L'ONCE per formar part d'aquesta jornada de sensibilització i col·laborar en el finançament d'un futur més inclusiu i brillant. Només heu de confirmar la vostra assistència al correu: rosanagomez@fundacionporlajusticia.org ja que les places són limitades. Junts, estem obrint corriols cap a la justícia i la igualtat!Abriendo Senderos