La Fundació Horta Sud ens honra amb la Menció Colibrí 2023, reconeixent el nostre compromís constant amb la promoció dels Drets Humans. Aquest guardó és més que un premi; és un símbol de la dedicació del nostre equip i de la comunitat que recolza la nostra causa. A l'acte de lliurament van assistir-hi el president José María Tomás i la vicepresidenta María José Marco. Junts, van subratllar la importància del treball de la Fundació per consolidar drets.

La Menció Colibrí 2023 és un reconeixement que destaca el treball excepcional de persones o associacions en la defensa, promoció i realització de programes que fomenten i defensen els drets humans i els valors democràtics. La Fundació Horta Sud, compromesa amb la reconstrucció d'un moviment associatiu dedicat a la defensa dels drets humans i valors democràtics, reconeix així l'impacte positiu de Fundació per la Justícia a la societat, prestant serveis a entitats ciutadanes i fomentant-ne la visibilitat.