Fundació per la Justícia organitza un concert solidari a benefici de la Escoleta Matinal de Natzaret, el proper dissabte 11 de maig al Centre Cultural La Beneficència a les 12.30 hores.

A l'acte actuarà l'Orquestra Pols i Pua de Benimaclet, fundada el 1918. Sota la direcció de Cristina Boj Peris, l'Orquestra interpretarà obres com a Libertango d'A. Piazzolla i El Fantasma de l'Òpera d'A. Lloyd Webber, entre altres temes emocionants.

Les entrades estaran disponibles a canvi d'un donatiu mínim de 10€ el mateix dia del concert, al mateix saló Alfons el Magnànim, del Centre Cultural la Beneficència (C/ Corona, 36, de València). També es podran reservar a través d'una transferència bancària al compte següent: ES34 2100 7353 1902 0016 1036. En cas que les persones interessades a col·laborar amb el projecte no poguessin acudir a l'esdeveniment, podran fer una aportació voluntària a través de Bizum al codi 05305.

Escoleta Matinal de Natzaret

Els assistents al concert contribuiran amb l'Escoleta Matinal de Natzaret, un projecte de Fundació per la Justícia que des de fa deu anys dóna atenció a menors vulnerables del Col·legi Nostra Senyora dels Desemparats al barri de Natzaret.

L'Escoleta Matinal és un projecte social i educatiu que Fundació per la Justícia duu implementant des de fa una dècada i que té com a objectiu primordial l'atenció i l'acompanyament a nens i nenes d'un centre educatiu de València en situació d'alta vulneració.

En aquest sentit, treballem amb el propòsit ferm de reduir l'abandó escolar primerenc i afavorir el rendiment educatiu, així com de millorar la convivència i la integració entre diferents cultures; facilitant la inclusió social i educativa de totes les nenes i els nens, des d'un enfocament de cultura de pau.

La millora del projecte Escoleta Matinal, a més, comprèn atenció sanitària, educació per a la salut i bones pràctiques; i tot mitjançant Escola de Famílies, Professorat i Alumnat, amb la implicació de l'àrea de Pediatria del Centre de Salut Primària de Natzaret i el compromís del professorat i estudiants de la Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València.

Durant els 10 anys que portem treballant en aquest projecte, aquest ha experimentat un creixement significatiu, arribant a atendre 300 nens i nenes de diferents edats.