Fundació per la Justícia durà a terme, a partir del proper mes de setembre, el nou curs online i gratuït de formació a Drets Humans i ODS dirigit al voluntariat de la Comunitat Valenciana. Mitjançant aquest curs es pretén formar la ciutadania valenciana en matèria de drets humans, equitat i justícia social. L'objectiu del curs és convertir els voluntaris i voluntàries en agents de canvi social

L'Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible – signada el 25 de setembre del 2015 pels caps d'Estat i de Govern dels 193 països membres de les Nacions Unides – pretén avançar cap a societats amb un creixement econòmic inclusiu i més cohesió i justícia social, en pau i amb un horitzó mediambiental sostenible. Per això, el programa estableix 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) universals que s'apliquen de la mateixa manera tant als països del Nord com als països estructuralment empobrits, pretenent ser revertir la pobresa, la desigualtat i la degradació ambiental del planeta.

El principal objectiu que persegueix FxJ amb aquest projecte és augmentar el compromís i la implicació del voluntariat de la Comunitat Valenciana amb la consecució dels ODS i les seves metes, impulsant una eina de formació que assumeixi la complexitat d'aquest repte sota el lema de “no deixar ningú enrere”.

El curs comptarà amb un total 70 places disponibles, que seran cobertes fins a completar aforament. Tindran prioritat en la inscripció les persones voluntàries d'organitzacions no governamentals de la Comunitat Valenciana. Les sessions s'impartiran els dimarts i els dijous de 16:00-20:00h. L'inici del curs és previst per al dia 7 de setembre i finalitzarà el 7 d'octubre.

Per sol·licitar la teva plaça, hauràs d'emplenar aquest formulari i, després de valorar la teva sol·licitud, ens posarem en contacte amb tu.

Queda obert el període de inscripcions fins a completar l'aforament! Per a més informació: info@fundacionporlajusticia.org

Coneix el contingut didàctic del curs al següent PDF.

Documentació: