El proper dissabte, 1 de juliol, a les Escoles San José – Jesuïtes València, es realitzarà una jornada per presentar el projecte “Accés a la Justícia per Ucraïna”. Aquest projecte, posat en marxa per Fundació per la Justícia, pretén recopilar els danys i perjudicis patits per les víctimes dels crims de guerra a Ucraïna per facilitar-ne la reparació.

La iniciativa compta amb el suport de les Universitats públiques d'Alacant, Jaume I de Castelló, Miguel Hernández d'Elx i la Universitat de València, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, de la Vicepresidència i la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, de la Regidoria de Cooperació al Desenvolupament i Migració de l'Ajuntament de València, del Consolat d'Ucraïna a la Comunitat Valenciana, de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de València, de la Federació d'Associacions Ucraïneses d'Espanya, de la Fundació Editorial Vinatea i de les Escoles Sant Josep de València.

A l'acte hi són convidades totes les famílies ucraïneses que visquin a la Comunitat Valenciana. La jornada tindrà lloc d'11 a 13 hores i hi haurà jocs i tallers per a nens amb la col·laboració de Pallassospital i se servirà un còctel. La presentació del projecte anirà a càrrec de José Mª Tomás, president de la Fundació per la Justícia, Mykhailo Petrunyak, president de la Federació d'Associacions Ucraïneses d'Espanya i el pare Vasyl Boyko.

Presentación en València del proyecto “Acceso a la Justicia por Ucrania”