Un projecte previst a iniciar el 2022 el principal objectiu del qual és afavorir la integració social de dones víctimes de tràfic, potencials sol·licitants de protecció internacional i els seus fills i filles, a través d'un dispositiu d'acollida i atenció integral.

Per aconseguir-ho, el programa se centra, en primer lloc, en l'acondicionament i l'adaptació de manera adequada dels immobles i espais de l'Alqueria l'Hort de l'Agila (Carcaixent) per a la posada en marxa i el funcionament correcte del dispositiu d'acollida i atenció integral de les dones beneficiàries.

En segon lloc, es pretén implementar el programa d'acollida i d'atenció integral per a les residents del centre, amb l'objectiu d'enfortir la seva capacitat de resiliència i l'adquisició gradual d'una autonomia i inserció sociolaboral més grans. Per acabar, la idea és sensibilitzar la societat d'acollida sobre la situació de les dones víctimes de tràfic sol·licitants de protecció internacional a Espanya.