MEETING WITH DIRECTORS

Reflexiona als col·loquis Humans Fest i uneix-te al debat entre el cinema i els Drets Humans

FILMOTECA

Dissabte 11 febrer 2017

18.00h      Al mateix vaixell, Rudy Gnutti. 2016. 72′
Presentació a càrrec del director
Posterior col·loqui juntament amb Rudi Gnutti (director), Joan Romero (Catedràtic de Geografia Humana de la Universitat de València) i Quique Sánchez (Fundació per la Justícia).

Globalització, model econòmic neoliberal; desigualtat inter/intra; atur i classe mitjana; Socialitzar riscos, privatitzar beneficis; Creixement com a fetitxe; Medi ambient (planeta finit); Solucions: educació, innovació i programes públics, una possible renda bàsica universal?

Dimarts 14 febrer 2017

18.00h      Tarajal: Desmuntant la impunitat a la frontera sud, Xavier Artigas, Xapo Ortega, Marc Serra. 2016. 80′
Presentació a càrrec del director
Posterior col·loqui juntament amb Xavier Artigas, Xapo Ortega i Jaume Durà (CEAR).
Migració, refugiats, dret d'asil; Brutalitat policial, repressió; Europa fortalesa, externalització de fronteres.
20.00 h      L'estratègia del silenci, Vicent Peris. 2016. 88′
Presentació a càrrec del director i Rosa Garrote (Presidenta de l´Associació de Víctimes del Metro).
Reparació, justícia, memòria. Societat adormida, passiva. Corrupció i manipulació mediàtica.

Dimecres 15 febrer 2017

18.00h      When Two Worlds Collide, Heidi Brandenburg, Mathew Orzel. 2016. 103′
Posterior col·loqui juntament amb María Escalona (Amnistia Internacional PV), Pepa Pròsper Candel (València amb Bici – Acció Ecologista Agró) i Edgard Vega (Centre Delàs d'Estudis de Pau).
Drets dels pobles indígenes; Explotació de recursos naturals; model econòmic, desenvolupisme, creixement, extractivisme, depredació; inversió/ingerència estrangera (TLCs); repressió estatal, subversió, desobediència civil, resistència armada.
20.00h      An Insignificant Man, Khushboo Ranka, Vinay Shukla. 2016. 96′
Presentació a càrrec dels directors.
Posterior col·loqui al costat de Khushboo Ranka, Vinay Shuklam i Pablo Oñate (Catedràtic de Ciències Polítiques de la UC3).
Nova política; populismes d'esquerres; democràcia i participació; corrupció; similituds 15M/Podem (fustigació, màquina de fang, personalismes, democràcia interna).

Dijous 16 febrer 2017

18.00h      Just A Normal Person (No més una persona normal), Malin Björkman-Widell. 2015. 58′
Presentació a càrrec de la directora i protagonista del documental (Sam Gisslow).
Posterior col·loqui al costat de Malin Björkman-Widell, Sam Gisslow, Àngel Galán (Moviment Contra Intolerància) i José de Lamo (Director General d'Igualtat a la Diversitat de la GVA).
Transsexualitat; transfòbia, intolerància i exclusió; aspectes legals i institucionals; Adolescència; pressió social.
20.00h      Transit Havana, Daniel Abma. 2016. 86′
Presentació a càrrec del director i guionista.
Posterior col·loqui amb Daniel Abma, Alex Bakker (guionista) i Lambda.
Transsexualitat, col·lectius LGBTI; revolució social/ revolució sexual a Cuba; transfòbia, intolerància i exclusió; aspectes legals i institucionals; accés a sanitat.