Des del març del 2020, amb la situació d'emergència del Covid-19, vam decidir continuar denunciant la vulneració dels Drets Humans amb la sèrie #HUMANSRESISTÈNCIES que continuarà vigent durant tot l'any. Setmanalment compartim projeccions en línia trucades Resistències. Hi fem presentacions individualitzades de documentals de tot el món.