Fundació per la Justícia organitza un concert solidari a benefici de la Escoleta Matinal de Natzaret, en què actuarà l'Orquestra Pols i Pua de Benimaclet. L'esdeveniment tindrà lloc el dia 11 de maig al Centre Cultural La Beneficència a les 12.00 hores. Les entrades s'adquiriran a taquilla el mateix dia, aportant un donatiu mínim de 10 euros. A més, es podran fer donacions posteriors amb fila 0 per bizum al codi 05305.

L'objectiu és recaptar fons per a l'Escoleta Matinal, projecte impulsat per la Fundació que fa 10 anys que ajuda nens i nenes en risc d'exclusió social. Aquesta iniciativa incideix en la reducció del fracàs escolar al barri de Natzaret mitjançant un suport socioeducatiu centrat en menors d'educació infantil i primària, facilitant l'augment del rendiment educatiu i la reducció de l'abandó d'hora de l'escolarització.

La Fundació també ha comptat amb la col·laboració de la Diputació de València i la Fundació «la Caixa» en l'organització del concert.