Un nou projecte per ajudar Ucraïna torna a unir la Fundació per la Justícia i Junts per la Vida. La finalitat és recollir grups electrògens per donar servei a unitats familiars, centres de refugiats, escoles bressol i centre de salut.

Rússia ha deixat sense calefacció ni electricitat milions de persones a Ucraïna. Més de 85 atacs contra infraestructures energètiques de tot el país han fet que, avui dia, la població ucraïnesa s'estigui enfrontant a temperatures de -20 graus. “Una situació molt difícil ja que són privats de calor, electricitat i aigua, tal com afirmen des de les Nacions Unides, per la qual cosa és imminent col·laborar per millorar el seu benestar”, assenyala José Mª Tomás, president de Fundació per la Justícia.

Els grups electrògens són adquirits a Polònia, a raó de €350 la unitat, amb les següents característiques: Vida Company-Korea, des de 3,0 kw fins a 3,3 kw, waga: 44kg, 1- Phase,100% copper. Els interessats que vulguin col·laborar en la seva compra poden ingressar el que decideixin al compte de FxJ ES39 3159 0015 8226 5710 9522.

A més, poden comprar-se a Espanya i lliurar-se a les nostres seus fins al 26 de gener. Tant a Fundació per la Justícia (carrer Ripalda 16, 46003 València) com a Junts per la Vida (carrer Buenos Aires 11, 46006 València).