Fundació per la Justícia i Junts per la Vida lliuraran, demà dissabte, 46 grups electrògens a famílies ucraïneses. De fet, els primers voluntaris d'Irpin, ciutat d'Ucraïna a vuit quilòmetres de la capital, ja estan recollint les primeres unitats que es repartiran després família per família.

Ucraïna ha de protegir-se de les baixes temperatures de lhivern, després dels atacs contra infraestructures energètiques de tot el país. “Estem satisfets perquè estan arribant molts grups electrògens”, assenyala José Mª Tomás, president de Fundació per la Justícia, i indica “des de l'ONG visitem cada família, fem un estudi de necessitats i demanem que signin un document de bon ús per evitar corrupcions i proliferació del mercat negre”.

La finalitat és recollir els màxims grups electrògens per donar servei a unitats familiars, centres de refugiats, escoles bressol i centre de salut, on s'estan enfrontant a temperatures de -20 graus.

Els grups electrògens són adquirits a Polònia, a raó de €350 la unitat, amb les següents característiques: Vida Company-Korea, des de 3,0 kw fins a 3,3 kw, waga: 44kg, 1- Phase,100% copper. Els interessats que vulguin col·laborar en la seva compra poden ingressar el que decideixin al compte de FxJ ES39 3159 0015 8226 5710 9522.

A més, es poden comprar a Espanya i lliurar-se a les nostres seus. Tant a Fundació per la Justícia (carrer Ripalda 16, 46003 València) com a Junts per la Vida (carrer Buenos Aires 11, 46006 València).