CONVOCATÒRIA DE SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE LA CONTRACTACIÓ DE DIRECTOR/A DE L'HUMANS FEST

Pel que fa a la contractació del lloc de director/a del Festival internacional de Cinema i Drets Humans de València – Humans Fest, el proper dia 10 de juliol de 2019, a les 10 hores, se celebrarà a la seu de Fundació per la Justícia, Carrer Literat Gabriel Miro, 57, planta 1, escala B, porta 3, 46008, València, una sessió informativa destinada a qualsevol persona, física o jurídica, que vulgui presentar la seva sol·licitud a la convocatòria esmentada, l'objecte de la qual serà subministrar informació sobre els criteris de selecció.

La inscripció per a l'assistència a aquesta sessió s'haurà de fer mitjançant correu electrònic dirigit a admon@fundacionporlajusticia.org, indicant nom i DNI de la persona assistent.

Per problemes d'aforament, pregueu l'assistència d'una persona màxima per sol·licitant.