En Humans Fest estem buscant persones que tinguin ganes d'organitzar el Festival de Cinema i Drets Humans de València. Et necessitem!

La nostra propera edició durarà 10 dies, del 30 de maig al 8 de juny del 2024. L'eix temàtic serà el canvi climàtic i la defensa del territori.

Inscriu-te abans de l'1 d'abril del 2024 i forma part del nostre equip de voluntariat.

Fer voluntariat a l'Humans Fest és una oportunitat per desenvolupar els teus habilitats a la organització d'un esdeveniment cultural i activista amb projecció internacional.

Així, aquí podràs conèixer activistes i cineastes, veure pel·lícules, practicar un idioma estranger traduint les persones convidades d'altres festivals internacionals, millorar la teva capacitat comunicativa, i ampliar el teu coneixement sobre drets humans, formant part de un equip d´alta qualitat humana i professional.

El voluntariat del festival té un horari flexible que es pot combinar amb estudis o treball a temps parcial.

A més, després del festival rebràs un certificat de participació que acreditarà la teva feina. Podràs incorporar-lo al teu currículum o el teu perfil de LinkedIn i, fins i tot, en algunes universitats pot ser reconegut com a pràctiques externes Escriu-nos i informa't!

Estem a la teva disposició a humans@humansfest.com