EDICIÓ 2017 BASES LLARGMETRATGES

logo-general-Humans-Face

BASES LLARGMETRATGES

CONCURS DE LLARGMETRATGES DE CINEMA DOCUMENTAL
VIIIè Festival Internacional de Cinema Documental i Drets Humans de València.

La Fundació per la Justícia de la Comunitat Valenciana, organització dedicada a la defensa dels Drets Humans, convoca el CONCURS INTERNACIONAL DE LLARGMETRATGES DE CINEMA DOCUMENTAL, en el marc del VIIIè Festival Internacional de Cinema Documental i Drets Humans de València, que tindrà lloc a la ciutat de València (Espanya) 10 al 17 de febrer de 2017.

El concurs és competitiu i atorga un premi de 3000 euros al millor llargmetratge, segons les següents normes de la convocatòria:

• Excedir de 55 min.
  • Tractar el tema dels Drets Humans.
  • Seran vàlids DCP (sense KDM), Blu Ray, 35mm.
  • Treballs realitzats a partir de l'1 de gener del 2015.
  • Gènere cinema documental

Inscripció

1.- Per participar, els interessats hauran d'inscriure's a través de la plataforma movibeta, www.festival.movibeta.com,
http://festival.movibeta.com/web/controllers/usuarioController.php?action=4&festival=617, i enviar el formulari d'inscripció a l'adreça de correu:
inscripcions@dhfestivalcine.com.

2.- Els treballs es podran presentar fins al 15 de novembre de 2016.

3.- La inscripció per participar al Festival és gratuïta.

4.- Els treballs l'idioma dels quals no sigui l'espanyol, hauran d'estar subtitulats en anglès o espanyol.

5.- En cas que el documental quedi seleccionat, es notificarà a la persona que va fer el registre i informarà de les instruccions per a l'enviament de la còpia de projecció.

6.- El Festival comunicarà posteriorment si la pel·lícula no va ser seleccionada.

7.- El festival realitzarà mostres itinerants dels llargmetratges seleccionats a les diferents subseus del festival a Espanya i internacionalment, per a la qual cosa sol·licitarà expressament, el permís de l'autor o qui ostenti els drets d'exhibició. L'acceptació de les bases no implica, per tant, l'autorització per exhibir els llargmetratges a les mostres itinerants del festival.

8.- El Comitè de Selecció estarà integrat per membres del festival i per experts en el gènere de cinema documental, els qui realitzaran la seva feina segons els paràmetres de qualitat i creativitat fixats prèviament per la Direcció del festival.

8.- Qualsevol despesa generada per l'enviament dels materials anirà a càrrec del seleccionat. El festival no es fa responsable dels possibles danys que pateixin aquests materials durant el trasllat.

9.- L'organització del festival pressuposa que els productors o realitzadors que s'inscriuen mitjançant aquesta convocatòria compten amb els drets d'exhibició de les obres que presenten, eximint el festival de qualsevol responsabilitat civil o penal.
10.- El jurat estarà compost per reconegudes personalitats del medi audiovisual, la cultura i el voluntariat. Els membres s'anunciaran oportunament abans de la celebració del festival.

11.- La decisió del jurat és inapel·lable.

12.- La presentació dels treballs implica la total acceptació d'aquestes bases i la interpretació i aplicació de les mateixes correspon als organitzadors del festival.
13.- El guanyador o guanyadors del concurs s'anunciaran a la Gala de Clausura del VIII Festival Internacional de Cinema i Drets Humans de València.

Per qualsevol aclariment, dubte o informació addicional a favor d'escriure al correu info@dhfestival.com o comunicar-se al telèfon 96 1047335

Descarregar Fitxa d'inscripció

Submit a Comment