“Educació a Ucraïna” és un dels projectes que han posat en marxa Fundació per la Justícia i Junts per la Vida. La finalitat és recollir 500 tauletes, amb accés a internet i carregador, per enviar-les a poblacions d'Ucraïna, on les escoles han hagut de tancar a conseqüència de la guerra. A la iniciativa s'han adherit la Fundació Vinatea i Avacu.

En aquests moments molts nens només tenen opció de rebre una formació en línia ja que els seus col·legis estan tancats. "A més, els que encara segueixen oberts, no poden seguir el ritme normal de les classes per la manca de calefacció", assegura José Mª Tomás, president de Fundació per la Justícia.

Les tauletes es recullen en diferents punts de la Comunitat Valenciana. A Alacant, Junts per la Vida (Serrano, 5); a València, Fundació per la Justícia (Ripalda, 16), Junts per la Vida (Buenos Aires, 8), Facultat de Dret de la Universitat de València (Avda. Tarongers), Col·legi d'Advocats de València (Plaça de Tetuan, 16) i Col·legi d'Enginyers de Camins (Luis Vives, 3); a Elx, Universitat Miguel Hernández ia Castelló, Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de la Universitat Jaume I.