Al voltant d'aquest documental tindrà lloc el dijous 30 d'octubre el taller “L'augment dels nostres sentits a través del Teatre de l'Oprimit”. Aquest taller té com a objectiu conèixer el cos i el ritme mitjançant jocs i exercicis, generar històries des d'altres punts de partida, treballar l'expressió corporal i com superar l'opressió. Chris Karystinos s´encarregarà de la direcció d´aquest taller que desenvoluparà el mètode del teatre oprimit.
L´Associació d´Arqueòlegs Grecs ens presenta aquesta obra que relata la vida d´una jove cega, ballarina i actriu aficionada que treballa com a professora al´escola. El documental compta amb la participació de cineastes com Giorgos Didimiotis i Giorgos Pitsakis i ens relata el dia a dia de Sofia, la protagonista de l'obra. Aquest treball és el resultat del Grup de Cinema de l'Associació d'Arqueòlegs grecs que va dur a terme un curs de gènere documental.

Portada Afisa_teliki2_A4