La  Fundació per la Justícia i la Fundació Vicente Ferrer han signat un acord de col·laboració entre les parts que possibiliti la seva participació en la sisena edició del Festival Internacional de Cinema i Drets Humans de València «amb el propòsit de difondre material audiovisual l'objectiu del qual sigui promoure la reflexió, despertar consciències, denunciar injustícies i reflectir la diversitat social i cultural de la humanitat».

IMG_20140716_141436

El conveni va ser signat per Sergio Moratón Soler, delegat de la Fundació Vicente Ferrer a la Comunitat Valenciana i Javier Vilalta Ibáñez, director de Sensibilització de la Fundació per la Justícia de la Comunitat Valenciana i del Festival Internacional de Cinema i Drets Humans.

La Fundació Vicente Ferrer projectarà durant el Festival, el documental “La felicitat segons Vicente Ferrer” i la pel·lícula “Vicente Ferrer”, que reflecteix la situació dels col·lectius més desafavorits d'Andhra Pradesh.

IMG_20140716_141638