Líder

Javier Vilalta

Descripció

El FESTIVAL INTERNACIONAL DE CINEMA I DRETS HUMANS és un projecte de la Fundació per la Justícia coorganitzat amb altres entitats de la ciutat de València com CEAR, Amnistia Internacional del País Valencià,  Associació ÀMBIT, CVONGD, València a Bici, Acció Ecologista Agró, Moviment contra la intolerància, Lambda, SJM, Entrecultures, que ofereix un espai audiovisual únic per sensibilitzar en matèria de drets humans a la ciutat de València i en altres espais a nivell internacional. És un programa cultural clau per veure les darreres novetats internacionals del cinema documental, al voltant dels drets humans i als Objectius de Desenvolupament del Mil·lenni.

Objectius

• Promoure una reflexió crítica sobre les causes de la desigualtat mundial per provocar canvis en les pautes de comportament i que repercuteixin a les societats dels països del Sud.
  • La promoció, difusió i formació sobre els drets humans i la violació dels mateixos.
  • Foment del voluntariat i la participació de la societat com a agents de leducació per al desenvolupament.
  • Desenvolupament d'iniciatives i propostes de caràcter innovador en l'àmbit de l'educació per al desenvolupament i la sensibilització social promovent la igualtat i l'apoderament dels sectors més desfavoritsClicka aquí per veure la Memòria 2017 de Humans Fest.

Consulta la web de l'Humans Fest

www.humansfest.com

Humans Fest forma part de: